Het Proeflidmaatschap

Bij BC Vianen bieden wij nieuwe leden altijd de mogelijkheid om proef te spelen, ook als een lid al badmintonervaring heeft.

Je wilt tenslotte wel weten of de sport en onze club jou bevallen. Hierom mag je bij ons 4 speelweken gratis en vrijblijvend een basislidmaatschap uitproberen. Nadat je proeflidmaatschap afloopt nemen wij contact met je op om te vragen hoe je het hebt ervaren en of je over wil stappen. Pas zodra je schriftelijke toestemming geeft, door het invullen van ons inschrijfformulier, zetten wij je lidmaatschap om in een betaald lidmaatschap.

Het betaalde lidmaatschap
Een betaald lidmaatschap wordt altijd aangegaan tot het einde van het speelseizoen. Een speelseizoen loopt van 1 augustus tot 31 juli, waarbij gespeeld kan worden van 01 september tot 31 juli. Tijdens de grote schoolvakantie is badmintonnen niet mogelijk. Tenzij op tijd een schriftelijk annuleringsverzoek is ingediend wordt het lidmaatschap automatisch en stilzwijgend met 1 kalenderjaar verlengt.

De contributie

De contributie wordt jaarlijks, na goedkeuring in de Algemene Ledenvergadering, geïncasseerd. Dit gebeurt meestal rond de maanden oktober/november. Standaard ontvang je van ons een factuur waarbij je de jaarlijkse contributiekosten in eenmaal kan voldoen via iDEAL. Wil je liever maandelijks betalen (12 termijnen)? Vraag dan hier een automatische incasso aan.

Het lidmaatschap wijzigen/annuleren

Bij onze club ga je altijd een lidmaatschap aan tot het einde van het speelseizoen. Het tussentijds wijzigen of annuleren van je lidmaatschap, ongeacht je gekozen betaalmethode, is dan ook niet mogelijk. Voor blessures kunnen andere regels gelden. Meer informatie over blessures en het opzeggen van je lidmaatschap vindt je hier.

Basislidmaatschap

Wegens indexering kunnen de contributiekosten van de standaard lidmaatschappen per seizoen verschillen. De contributie wordt jaarlijks vastgesteld tijdens de Algemene Ledenvergadering.

Aanvullend lidmaatschap

Training Volwassenen

€40,-

Dit lidmaatschap bevat:

2x Training per maand (Woensdag)

Jeugdcompetitie

€30,-

Dit lidmaatschap bevat:

Toegang tot de bondscompetitie voor de jeugd

Seniorencompetitie

€75,-

Dit lidmaatschap bevat:

Toegang tot de bondscompetitie voor volwassenen

Wegens indexering kunnen de contributiekosten van de aanvullende lidmaatschappen per seizoen verschillen. De contributie wordt jaarlijks vastgesteld tijdens de Algemene Ledenvergadering.

Onze lidmaatschappen

• S22-23 | Jeugd

• Bondsbijdrage
    • 1x Jeugdtraining (Vrijdag)