Wat is Mijn BCV?

Mijn BCV is de digitale omgeving van BadmintonClub Vianen welke alleen bestemd is voor BCV leden. Hoewel het niet verplicht of noodzakelijk is, maakt het hebben van een account veel zaken een stuk makkelijker!

​

Met een Mijn BCV account kun je bijvoorbeeld je persoonsgegevens inzien of wijzigen, een automatische incasso voor de contributie aanvragen,  je digitaal inschrijven voor BCV evenementen en jaarverslagen inzien.

​

Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken is makkelijk. Klik op "Mijn BCV" bovenaan de pagina en vervolgens op "Registreren". Volg de instructies op het scherm om je account aan te maken.

​

Let op, na het aanmaken van een account moet deze eerst door ons gecontroleerd worden, om er zeker van te zijn dat je lid bent van onze vereniging. Na het aanmaken kun je dus nog niet gelijk inloggen. Zodra wij je account hebben gecontroleerd, in de meeste gevallen binnen 24 uur, krijg je hiervan een bericht.

​

Problemen bij of vragen over het aanmaken van een account? Neem dan contact met ons op.