Je eerste speelmaand

Je wilt natuurlijk weten of de sport en onze club bij jou passen. Daarom speel je de eerste maand bij BC Vianen altijd 100% gratis en vrijblijvend!

Plan je introductie in, neem je (sport)kleding mee en wij verzorgen de rest!

Oliebollentoernooi 2018  (1).jpeg

Persoonlijke begeleiding

Tijdens je eerste speelmaand wordt je begeleid door een ervaren (bestuurs)lid of trainer. Hij/zij leert je alles wat je moet weten om te beginnen met de badmintonsport en onze club!

Geen kleine lettertjes

Sporten moet leuk zijn! We vertellen je dan ook altijd waar je aan toe bent en doen niets zonder jou toestemming. Je wordt pas een betalend lid van onze vereniging zodra je hier expliciet toestemming voor geeft.

Merk je gedurende je eerste maand dat de sport of onze club toch niets voor jou zijn? Dan ga je gewoon naar huis.

Meer informatie

Tijdens je eerste speelmaand vertellen we je alles wat je moet weten. Nieuwsgierig of heb je een vraag? Bekijk een van onze andere informatiepagina's of neem even contact met ons op.