za 20 nov

Sportcentrum Helsdingen [Zalen 3 & 4]

Blacklight Toernooi 2021

Badminton, maar dan net even anders!

Aanmelden niet meer mogelijk
Andere evenementen bekijken
Blacklight Toernooi 2021

Tijd en locatie

20 nov 2021, 09:30 – 15:30

Sportcentrum Helsdingen [Zalen 3 & 4], Westelijke Parallelweg 1, 4133 NH Vianen, Nederland

Informatie over het evenement

Voor toegang tot Sportcentrum Helsdingen is voor personen ouder dan 18 jaar een Coronatoegangsbewijs noodzakelijk. Bij binnenkomst van het complex zal een medewerker je QR code samen met een identiteitsbewijs controleren. Personen jonger dan 18 jaar kan gevraagd worden om hun identiteitskaart te laten zien. Meer informatie over de CoronaCheck-app vindt je hier

-----------------------------

Na bijna 1,5 jaar wachten is het weer tijd voor het Blacklight toernooi! Teams, bestaande uit twee personen, gaan de strijd aan in een met blacklight verlichte sportzaal. Meld je aan, ga opzoek naar een passende outfit en wij garanderen je een ongekende badminton ervaring! Benieuwd hoe de vorige editie eruit zag? Bekijk hier het foto-album!

Wie mag meedoen?

Iedereen? Van jong tot oud, beginner tot competitiespeler en alles wat daartussen zit. Uiteraard zijn niet-BCV leden van harte welkom!

Hoe zien de wedstrijden eruit?

Tijdens het toernooi worden teams van 2 personen ingedeeld in poules waarin wedstrijden op basis van tijd worden gespeeld. Uiteraard zit tussen alle wedstrijden tijd om even bij te komen.

Hoe word ik ingedeeld? | Tegen wie speelt mijn team?

Je wordt samen met je zelfgekozen medespeler ingedeeld in een door jullie gekozen klasse (Jeugd, Recreant of Competitie). De poule-indelingen worden onafhankelijk door onze toernooisoftware gemaakt. Indien noodzakelijk houden wij rekening met leeftijd en/of onderlinge speelsterktes zodat je tegen waardige tegenstanders speelt.

Inschrijven, wijzigen en annuleren

Het inschrijven, wijzigen en annuleren van een team kan gedaan worden tot en met vrijdag 12 november 2021. De inschrijfkosten voor een team van twee personen bedragen €20,-. Hierbij is het volgende inbegrepen:

• 1x Entree speelteam
  • 8x glowstick/armband
  • 2x racketversiering
  • Schmink

Inschrijving wijzigen of annuleren? Mail dan even naar info@badmintonclub-vianen.nl. Bij een annulering voor 12 november 2021 worden de entreekosten, samen met een eventuele bestelling uit de BCV Shop, volledig teruggestort.

Extra Kledingprijs

Jullie  team wilt natuurlijk wel de extra prijs voor het beste verklede/opvallende team mee naar huis nemen!

Zelf lichtgeven in de zaal kun je doen door het dragen van fluorescerende kleding en lichtgevende accessoires. Heb je deze niet in huis? In onze webshop vindt je lichtgevende armbanden, hoeden, pruiken en nog veel meer! Bestel je accessoires voor vrijdag 12 november in de BCV Shop en haal ze bij binnenkomst op bij de organisatie.

Meer informatie?

Meer weten over het toernooi? Bekijk dan het informatie en reglementenboekje of mail naar info@badmintonclub-vianen.nl.

• 30 minuten

Entree

Sportzalen 3 & 4

• 15 minuten