za 14 jan

Huis Het Bosch, Nieuwe Rijksweg 6, 4128 BN Lexmond, Nederland

Informatie over het evenement

Tijd voor een Fiesta!

35 jaar bestaan is niet niks en daarom pakt BadmintonClub Vianen groots uit! Op zaterdag 14 januari 2023 opent Huis Het Bosch vanaf 20:00 uur haar deuren voor alle (oud)leden van BC Vianen inclusief hun introduces.

Nu is een zaal met alleen mensen niet echt een jubileum... daar hoort natuurlijk muziek bij! Om de avond gelijk maar goed af te trappen hebben we uit t Pakuis vader en zoon de Kleer opgetrommeld. Om vervolgens tot in de late uurtjes door te kunnen gaan zal ook een DJ aanwezig zijn. En ja, bij een feest horen uiteraard ook enkele kleine versnaperingen.

Wij hebben er in ieder geval al zin in, jij komt toch ook? Bestel snel je Tickets!

Tickets

Tickets voor het Jubileum zijn verkrijgbaar voor €15,- per persoon. Naast toegang tot het jubileum ontvang je hiervoor 3 consumptiemunten. Ook wordt er gedurende de avond meerdere keren rondgegaan met kleine hapjes. Het aanschaffen van meer concumptiemunten is voor eigen rekening en mogelijk op de feestavond zelf.

Aanmelden en afmelden voor het Jubileum is mogelijk tot zondag 3 januari 2023. Ticketkosten worden uitsluitend teruggestort bij een annulering voor de uiterste datum.

Vragen

Vragen over het jubileum of ondervindt je problemen? Neem dan even contact op via info@badmintonclub-vianen.nl

Tickets

• Entree - 1 persoon