zo 10 mrt

Clubkampioenschappen 2023-2024

Tijd en locatie

10 mrt 2024, 09:00 – 17:00

Sportcentrum Helsdingen | Zalen 3 & 4, Westelijke Parallelweg 1, 4133 NH Vianen, Nederland

Informatie over het evenement

Het is weer tijd voor de Clubkamioenschappen! Wie worden de kampioennen van dit jaar?

Datum & Tijd

De kamioenschappen worden gehouden op 10 maart 2014. De starttijd wordt bekend gemaakt zodra de poule indeling gemaakt is. Alle deelnemers ontvangen in de week van het toernooi een mail met de definitieve startinformatie.

Inschrijven, wijzigen & annuleren

Het opgeven van een team kan gedaan worden tot en met vrijdag 1 maart 2024. Wil je jou inschrijving wijzigen of helemaal annuleren? Dan kan dit tot 1 maart door te mailen naar info@badmintonclub-vianen.nl.

Er kan worden ingeschreven voor de volgende categorieën:

• Dubbel (dames of heren)
  • Gemengd dubbel (Mix)

Spelers zijn zelf verantwoordelijk voor het kiezen van een speelpartner en kunnen zich voor meerdere categorieën inschrijven (bijvoorbeeld damesdubbel en Mix).

Poule indelingen

De poule indelingen worden onafhankelijk door onze toernooisoftware gemaakt. Indien noodzakelijk houden wij rekening met de speelsterkte van de teams.

Vragen

Heb je nog vragen of ondervindt je problemen? Neem dan even contact op via info@badmintonclub-vianen.nl of stuur een Whatsapp naar 06 14257757.

• Teaminschrijving - Dubbel

Verkoop geëindigd op