zo 11 jun

Sportcentrum Helsdingen [Zalen 3 & 4]

Blacklight Toernooi 2022-2023

Badminton, maar dan net even anders!

Aanmelden nog niet mogelijk
Andere evenementen bekijken
Blacklight Toernooi 2022-2023

Tijd en locatie

11 jun 2023, 09:30 – 15:30

Sportcentrum Helsdingen [Zalen 3 & 4], Westelijke Parallelweg 1, 4133 NH Vianen, Nederland

Informatie over het evenement

Het weer tijd voor het Blacklight toernooi! Teams, bestaande uit twee personen, gaan de strijd aan in een met blacklight verlichte sportzaal. Meld je aan, ga opzoek naar een passende outfit en wij garanderen je een ongekende badminton ervaring! Benieuwd hoe de vorige edities eruit zagen? Bekijk hier het foto-album!

Wie mag meedoen?

Voor het toernooi geldt een minimumleeftijd van 6 jaar. Daarnaast zijn er geen restricties. Zowel beginners als gevorderden en ook niet-BCV leden mogen meedoen!

Hoe zien de wedstrijden eruit?

Tijdens het toernooi spelen teams van 2 personen wedstrijden op basis van tijd. Uiteraard zit tussen alle wedstrijden tijd om even bij te komen.

Hoe word ik ingedeeld? | Tegen wie speelt mijn team?

Je wordt samen met je zelfgekozen speelpartner ingedeeld in een door jullie gekozen klasse (Recreant of Competitie). De poule-indelingen worden onafhankelijk door onze toernooisoftware gemaakt. Om het voor iedereen leuk te houden kunnen wij indien noodzakelijk wel rekening houden met leeftijd en/of onderlinge speelsterktes.

Inschrijven, wijzigen en annuleren

Het inschrijven, wijzigen en annuleren van een team kan gedaan worden tot en met vrijdag 26 mei 2022 23:59 uur. De inschrijfkosten voor een team van twee personen bedragen €20,-. Hierbij is het volgende inbegrepen:

• 1x Entree speelteam
  • 8x glowstick/armband
  • 2x racketversiering
  • Schmink

Inschrijving wijzigen of annuleren? Mail dan even naar info@badmintonclub-vianen.nl. Bij een annulering voor vrijdag 26 mei 2022 23:59 uur worden de entreekosten volledig teruggestort.

Extra Kledingprijs

Jullie team wil natuurlijk wel de extra prijs voor het beste verklede/opvallende team mee naar huis nemen!

Zelf lichtgeven in de zaal kun je doen door het dragen van felle fluorescerende kleding en/of lichtgevende accessoires. Heb je deze niet in huis? In onze webshop vindt je armbanden, hoeden, pruiken en nog veel meer! Bestel je accessoires voor aanvang van het toernooi en haal ze bij binnenkomst op bij de organisatie.

Meer informatie?

Meer weten over het toernooi? Bekijk dan Reglementen of mail naar info@badmintonclub-vianen.nl.

• 30 minuten

Entree

Sportzalen 3 & 4

• 15 minuten