Beachbadminton

Bijgewerkt op: 23 jun. 2019

Sommige zullen al wel van het fenomeen “beachbadminton” gehoord hebben of dit misschien al een keer gedaan hebben. Beachbadminton is een combinatie van volleybal & badminton waarbij badminton gespeeld wordt, buiten, in de wind en in het zand!

Op woensdag 26 juni & vrijdag 28 juni is er bij Helsdingen de mogelijkheid om beachbadminton te ervaren, voor zowel de jeugd als de volwassenen.

Jeugd [ 26 juni - 18:30-20:00 ] Op 26 juni wordt er van 18:30 tot 20:00 uur een badminton clinic gegeven voor de jeugd. Alle jeugd van BC Vianen is hierbij van harte welkom!

Volwassenen [ 26 & 28 juni - 20:00-22:00 ] Voor de volwassenen is er de mogelijkheid om vrij te spelen op twee beachbadminton velden.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om gewoon vrij te spelen deze avond in de zaal zelf.

(echter maar op drie banen)

!!! LET OP !!! Je kan zowel op schoenen als op blote voeten spelen in het zand. Indien je op schoenen wil spelen, wordt geadviseerd om aparte buitenschoenen hiervoor te gebruiken.

(Na spelen op zand mogen de schoenen niet meer in de zaal gebruikt worden)

52 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven