Buitenbadminton vanaf 19 juni

Bijgewerkt op: 4 jul. 2020

We zijn verheugt om jullie te kunnen melden dat de sportspullen weer tevoorschijn gehaald kunnen worden! Vanaf vrijdag 19 juni is er namelijk de mogelijkheid om op de buitenvelden achter Helsdingen te badmintonnen! Dit is, afhankelijk van de opkomst en de situatie omtrent het coronavirus tot nadere orde mogelijk. (Ook na afloop van het seizoen, gedurende de vakantie)

Airshuttles

Zoals je je ongetwijfeld kan voorstellen, zitten shuttles en de wind elkaar nog wel eens in de weg. Daarom zijn er op de speelavonden Airshuttles aanwezig. Deze zijn speciaal gemaakt om buiten te kunnen badmintonnen! Uiteraard zijn er ook normale shuttles aanwezig.

Reserveren Speelplaats

Wegens de beperkte speelruimte en om ervoor te zorgen dat iedereen op een veilige manier kan sporten zijn er per avond een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Hierdoor zal ieder lid die een bepaalde avond wil spelen een speelplek moeten reserveren.

Het reserveren van een plek is niet enkel voor de ruimte. Mocht er in de toekomst een lid onverhoopt ziek worden, kunnen wij achterhalen met welke andere leden hij/zij in contact is geweest.

Een plek reserveren kan gedaan worden via de website. Hier kan gezien worden welke dagen er gespeeld kan worden en hoeveel plaatsten er nog over zijn.

!!! Het reserveren van een speelplaats is verplicht !!! Ben je verhinderd of kun je wegens verkoudheid/ziekte toch niet komen? Annuleer dan je reservering via info@badmintonclub-vianen.nl zodat je plek vrijkomt voor een ander lid!

Gun elkaar een speelplaats!

Let goed op het aantal beschikbare plaatsen. Zijn er nog maar weinig plaatsen over en jij bent al vier keer achter elkaar geweest? Kies dan een andere dag en gun een ander lid ook wat speeltijd!

BC Vianen mag reserveringen annuleren indien zij dit nodig acht.

Hier ontvang je altijd bericht over.

Speeldagen en tijden

Vanaf 19 juni kun je (indien gereserveerd!) wekelijks terecht op de volgende dagen en tijden:

Volwassenen:

• Woensdagen van 19:30 tot 21:30

• Beschikbare banen: 2

• Maximaal 12 leden

• Vrijdagen van 20:00 tot 21:30

• Beschikbare banen: 4

• Maximaal 24 leden

Jeugd:

• Vrijdagen van 18:30 tot 20:00

• Beschikbare banen: 4

• Maximaal 24 leden

Regels & Hygiëne

Om ervoor te zorgen dat iedereen op een leuke maar ook veilige manier kan sporten willen we je wijzen op de volgende regels:

• Het reserveren van een speelplaats is verplicht.

• Per veld zijn maximaal 4 spelers toegestaan.

• Houdt rekening met de RIVM regels: Nies in je elleboog, houdt afstand van elkaar, schud geen handen en blijf thuis als jij of een huisgenoot verkouden/ziek is, of je tot een risicogroep behoort.

• Annuleer je reservering indien jij of een huisgenoot verkouden/ziek wordt.

• Gebruik je eigen racket, leen deze niet uit en drink alleen uit je eigen biddon.

Handig om te weten

• De toegang is gratis.

• Er zijn desinfectiemiddelen aanwezig voor onder andere je rackets, shuttles, en je handen.

• Wissel regelmatig met wachtende spelers en geef andere leden de kans om te spelen.

• Helsdingen is voor ons gesloten. Je kunt dus geen gebruik maken van de kleedkamers, douches, toiletten en het sportcafé. Kom dus in sportkleding naar de velden.

• Neem gevulde biddon(s) mee, er is op de locatie geen drinkwater aanwezig.

• Er wordt gespeeld op grasvelden, doe dus goede buitenschoenen aan.

• Bij slecht weer zal de avond niet doorgaan. Indien dit het geval is ontvang je van ons altijd voor aanvang een mail.

Heb je nog vragen over het buitenbadminton of het reserveren? Aarzel dan niet om te mailen naar info@badmintonclub-vianen.nl.

We hopen je spoedig te zien!

Bestuur BadmintonClub Vianen

Zaal gesloten | 24 april

Beste badmintonners, Hierbij willen wij jullie er graag op attenderen dat het niet mogelijk is om te badmintonnen op woensdag 24 april 2024. Op vrijdag 26 april 2024 (dag voor Koningsdag) is de zaal w

Zaal gesloten (Goede Vrijdag)

Beste badmintonners, Graag willen wij jullie erop attenderen dat de sporthal op vrijdag 29 maart 2024 (goede vrijdag) gesloten is en badmintonnen dus niet mogelijk is.

Zaal gesloten | 19-05-23

Wegens dag na Hemelvaart is de zaal gesloten op 19-05-2023 en kan er niet gebadmintond worden. Dit geldt voor zowel de jeugd als de volwassenen.