Clubsupport brainstorm én privacy & sociale media

Clubsupport Brainstorm

Graag nodigen we jullie uit om deel te nemen aan een brainstorm sessie met de gehele vereniging op maandag 11 april om 19:30 uur in de kantine van IJsvereniging de Bosbaan (Beukenlaan 1, 4132XL Vianen).

Tijdens de ALV hebben we al aangekaart dat we als vereniging in zwaar weer verkeren, vooral door het teruglopende ledenaantal. Daarom zijn we sinds enkele maanden een traject aangegaan met de Rabobank om van BC Vianen weer een gezonde vereniging te maken. In relatie met dit traject organiseren we een brainstorm.

Deze brainstorm is te vinden onder het kopje evenementen op de website of via onderstaande knop. We willen graag weten wie er langs komt, daarom vind je op deze pagina ook een inschrijfformulier.

Privacy & sociale media

Wij zijn bezig met het (her)opstarten van onze sociale media om hiermee de zichtbaarheid van de vereniging te vergroten. Hierbij is het belangrijk dat jij als lid kenbaar maakt of je herkenbaar op onze sociale media wilt verschijnen.

Hoe doe je dat?

1. Log in op de website met je mijn-bcv account Mocht je nog geen account hebben, maak deze dan aan.

2. Klik rechtsboven op jouw accountnaam en ga naar 'Mijn gegevens'

3. Scroll naar beneden tot je het vakje 'Herkenbaar op media (JA/NEE)' tegen komt

4. Vul JA of NEE in

5. Klik onderaan het formulier op de knop 'Gegevens bijwerken'

Tip: Controleer bij het invullen van jouw voorkeur of de overige gegevens nog up-to-date zijn en werk deze waar nodig bij.