Coronavirus Update 04-07-2020

Beste Badmintonners,

Zoals jullie ongetwijfeld hebben meegekregen heeft het kabinet besloten om vanaf 01 juli de deuren van sporthallen weer te openen, wat betekend dat we weer binnen mogen gaan badmintonnen. Hierbij willen we jullie informeren wat dit voor de jullie betekend en hoe de laatste dagen van het seizoen eruit gaan zien.

Laatste twee speeldagen

Door de versoepelingen van het kabinet is het weer mogelijk om binnen te badmintonnen. Gezien het naderend einde van het seizoen en de beperkte speeldata is er besloten om ter afsluiting van het speelseizoen 2019-2020 nog twee dagen binnen te badmintonnen. De hieronder genoemde dagen zijn dan ook je laatste kans om dit seizoen nog te badmintonnen.

Woensdag 08 juli 2020

o 19:00 - 20:00 (Jeugd)

o 20:00 - 22:00 (Volwassenen)

Dinsdag 14 juli 2020

o 14:30 - 16:00 (Volwassenen)

Ondanks dat we weer naar binnen mogen is het nog steeds noodzakelijk om je speelplek te reserveren. Dit doe je gemakkelijk via de website.

Gebruik Horeca

Op woensdagavond 08 juli is de sportbar in Helsdingen geopend tot 23:00 uur. Na het badmintonnen is er dus de gelegenheid om nog even een afscheidsdrankje te nemen. Gebruikmaken van de horeca kan enkel via reservering. Dit kan gedaan worden via de website.

Beëindiging Buitenbadminton

Aangezien het speelseizoen bijna voorbij is en we weer naar binnen mogen wordt het buitenbadminton per direct beëindigd.

Veiligheidsregels

Om ervoor te zorgen dat iedereen gezellig maar veilig kan sporten willen we jullie wijzen op onderstaande regels:

Regels voor spelers:

• Heb jij of een gezinslid klachten? Blijf dan thuis.

• Reserveer een speelplaats via de website.

• Volg altijd de aanwijzingen op van de Trainer(s) en of Bestuurder(s).

• Volg altijd de aangegeven looproute .

• Kleedkamers van de sportlocatie zijn niet toegankelijk.

• Toiletten op de sportlocatie zijn wel toegankelijk.

• Bij binnenkomst van de zaal en bij het weggaan uit de zaal worden de handen gedesinfecteerd.

• Houd 1.5 meter afstand van elkaar buiten het sporten, met uitzondering voor leden jonger dan 18 jaar en huisgenoten.

• Houd zoveel en indien mogelijk 1.5 meter afstand van elkaar tijdens het sporten, met uitzondering voor leden jonger dan 18 jaar en huisgenoten.

• Geef elkaar geen high five en schud geen handen om een overwinning te vieren.

• Gebruik je eigen racket en leen deze niet uit.

• Geforceerd stemgebruik en zingen is zowel voor, tijdens als na het sporten niet toegestaan.

• Voor het betreden van de zaal kunnen er door Trainers en/of Bestuurders een aantal gezondheidsvragen (over uw kind) worden gesteld. Geef hierop altijd duidelijk en eerlijk antwoord.

Materiaalgebruik

• Netten worden opgezet en afgebroken door maximaal twee dezelfde personen per rijen van (drie) netten. Vooraf en achteraf worden de handen gedesinfecteerd.

• Materialen worden door 1 persoon uit de speelkast gehaald en opgeborgen. Vooraf en achteraf worden de handen en het slot gedesinfecteerd.

• Eventuele trainingsmaterialen, zoals pylonen, worden enkel door de trainer neergezet en weggehaald. Vooraf en achteraf desinfecteert de trainer zijn/haar handen. De spelers raken de trainingsmaterialen niet, dan wel zo min mogelijk aan.

• Shuttles worden bij voorkeur met het racket opgepakt en zo min mogelijk met de handen aangeraakt. De (plastic) shuttles kunnen na afloop gedesinfecteerd worden.

Horeca

• Gebruikmaken van de horeca (sportbar) kan enkel gedaan worden op reservering.

• Volg altijd de instructies op van de medewerkers.

• Betaal zoveel mogelijk contactloos (PIN).

• Behoud altijd 1.5 meter afstand tot het personeel en andere aanwezigen.

• Laat 1 persoon een bestelling halen en betalen.

57 weergaven

Recente blogposts