Geslaagde nieuwe opzet bij clubkampioenschappen jeugd

Dit jaar deden aan de clubkampioenschappen [jeugd] 9 kinderen mee. Alle wedstrijden werden in de vorm van dubbels gespeeld, echter op een iets andere manier dan gebruikelijk. Alle kinderen speelden steeds met een andere partner, totdat ze met iedereen gespeeld hadden. Via deze manier van spelen, bedacht door Gaby, kon iedereen 8 wedstrijden spelen.

De kinderen vonden het erg leuk om met en tegen iedereen te spelen en gingen vol enthousiasme de strijd aan. Strijdkreten, vreugdedansjes en –sprongetjes waren regelmatig te zien en te horen. Uiteindelijk werden van iedereen alle gescoorde voor- en tegenpunten opgeteld, en degene met het hoogste puntensaldo was de winnaar.

Jelle Sleeuwenhoek was de overtuigende winnaar van de avond, met een puntensaldo van 72. Op de tweede en derde plaats eindigden de zusjes Huijzer met 15 punten (Evi) en 13 punten (Mara). Alle deelnemers kregen uiteindelijk een medaille.

26 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Startinformatie Clubkampioenschappen 23-24