Nieuwe kampioenen bij Clubkampioenschappen 2019

Het was weer een spannende dag bij de Clubkampioenschappen van dit jaar!

Herendubbels

Bij de herendubbel eindigden Pascal en Jorn, evenals vorig jaar, op de eerste plaats. Zij werden op de voet gevolgd door Gert en Ron, die van Pascal en Jorn verloren met 16-14 en 21-20.

Damesdubbels

Bij de damesdubbel was het dit jaar erg spannend. De poulewedstrijd tussen Miranda met Angela tegen Jolanda met Nicole eindigde in een gelijkspel (21-18, 13-21), maar mede doordat Jolanda en Nicole één set verloren hadden tegen Niomi en Marieke, eindigden Miranda en Angela op de eerste plaats, gevolgd door Jolanda en Nicole.

Mixwedstrijden

Bij de mixpartijen werden de titelverdedigers Pascal en Miranda in de poule uitgeschakeld door Ron en Jolanda. Ondanks dat deze poulewedstrijd in gelijkspel eindigde (15-10, 13-15) wonnen Ron en Jolanda de poule, omdat zij in de andere poulewedstrijden ongeslagen waren en Miranda en Pascal één set hadden verloren tegen Gaby en Niomi. De finale was een spannende driesetter, waarin Nicole en Floris een maatje te groot waren voor Jolanda en Ron: zij wonnen met 21-4, 20-22 en 21-14.

Net als vorig jaar werd de dag afgesloten met een welverdiende maaltijd bij Fine Cooking Vianen.