Trainingscursus Volwassenen

Afgelopen week is seizoen 2023-2024 begonnen. Misschien heb je zelfs al een shuttle geslagen! Hoewel je badminton niet verleert kan het voorkomen dat je na de vakantieperiode weer even moet nadenken als je in het veld staat. Want hoe gingen al die slagen en looppasjes nu ook alweer? Geen stress, onze trainers helpen je daar graag bij! Net als in voorgaande seizoenen organiseert de BCV een trainingscursus voor volwassenen. De cursus zal gegeven worden door Cor, Gaby & Ronald en loopt van september t/m februari. In deze periode ontvang je 13x training op woensdagavonden van 20:00 tot 21:00 uur. Tijdens de cursus wordt rekening gehouden met je eigen speelniveau. Ondanks dat je in een groep traint krijg je dus altijd een training die bij jou niveau past. De cursuskosten bedragen €40,00 per persoon. Een overzicht van de trainingsdata vindt je hier. Wil jij ook je badmintonkennis opfrissen en verbeteren? Schrijf je dan nu in! Heb je nog vragen? Stel je vraag in de zaal aan een bestuurslid/trainer, of mail naar info@badmintonclub-vianen.nl.

80 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Zaal gesloten | 24 april

Beste badmintonners, Hierbij willen wij jullie er graag op attenderen dat het niet mogelijk is om te badmintonnen op woensdag 24 april 2024. Op vrijdag 26 april 2024 (dag voor Koningsdag) is de zaal w

Zaal gesloten (Goede Vrijdag)

Beste badmintonners, Graag willen wij jullie erop attenderen dat de sporthal op vrijdag 29 maart 2024 (goede vrijdag) gesloten is en badmintonnen dus niet mogelijk is.

Startinformatie Clubkampioenschappen 23-24

De clubkampioenschappen gaan bijna beginnen! Hieronder vinden jullie de definitieve startinformatie. Dagplanning Alle wedstrijden worden gespeeld op zondag 10 maart 2024. De dag is verdeeld in twee ro