Update Coronavirus

Bijgewerkt op: 4 jul. 2020

Beste Badmintonner,

Hierbij willen we je graag een update geven over hoe BC Vianen omgaat met het Coronavirus en wat dit voor jou als lid betekent. Mochten er nog nieuwe ontwikkelingen zijn hoor je deze zo spoedig mogelijk.

Vragen? Mail dan naar info@badmintonclub-vianen.nl.

BadmintonClub Vianen

Wanneer kan ik weer spelen?

Op dit moment is het niet te zeggen wanneer BadmintonClub Vianen haar deuren weer kan openen. Dit kan binnen enkele weken zijn, maar ook maanden. Dit is natuurlijk jammer, maar de gezond en veiligheid van iedereen staat voorop!

Wat gebeurt er met reeds geplande evenementen?

Er is besloten om alle resterende evenementen voor het huidige seizoen te annuleren. Afgelaste evenementen:

• Clubkampioenschappen [Jeugd]

• Clubkampioenschappen [Volwassenen]

• Clubkampioenschappen [Afsluitend eten]

• Blackminton Toernooi 2020

• Jeugduitje

Zodra bekend is wanneer er weer gespeeld kan worden zal worden gekeken of deze evenementen kunnen worden vervangen voor iets anders.

Wat gebeurt er met de recreantentraining?

De recreantentraining zal dit jaar vroegtijdig stoppen en niet meer worden afgemaakt. Alle deelnemers zullen hun inschrijfkosten teruggestort krijgen.

Wat gebeurt er met de Competitie?

Badminton Nederland heeft besloten om de competities van het huidige seizoen te beëindigen. Resterende wedstrijden worden dus niet meer gespeeld. Wat voor invloed dit heeft op de behaalde punten en wat er met de competities van volgend jaar gaat gebeuren is nog niet bekendgemaakt.

Wat gebeurt er met de Contributiekosten?

Zodra bekend is wanneer er weer gespeeld kan worden zullen alle leden de keuze krijgen uit 2 opties.

1. Het lid krijgt het gedeelte van de contributie dat hij/zij niet heeft kunnen spelen wegens het Coronavirus als korting voor de contributie van volgend seizoen.

2. Het lid sponsort Badmintonclub Vianen en krijgt hiervoor een nader te bepalen beloning voor terug.

Zodra bekend is wanneer er weer gespeeld kan worden zal bekend worden gemaakt hoe je jou keuze door kan geven.