Evenementen & Recreantentraining Seizoen 2021-2022

Seizoen 2021-2022

Achter de schermen wordt er uiteraard alweer hard gewerkt aan de voorbereidingen voor het volgende seizoen. Hoewel de volledige starinformatie (met o.a. de startdatums) over enkele weken pas bekendgemaakt wordt, willen wij wel alvast het een en ander met jullie delen.

Evenementen

We hebben er even op moeten wachten, maar voor zover het er nu naar uitziet kunnen wij vanaf aankomend seizoen weer beginnen met het organiseren van evenementen! Hoewel wij de datums nog even geheim houden kunnen wij wel alvast verklappen wat je volgend seizoen kan verwachten. Alle evenementen van seizoen 2021-2022 zijn vanaf nu te vinden op onze evenementenpagina.

Recreantentraining

Vanaf volgend seizoen zal de competitietraining vervangen worden door de recreantentraining.

Waar de recreantentraining voorheen maar enkele weken was, zal deze volgend seizoen als volgt plaatsvinden:

• De training vindt gedurende het gehele seizoen 2021-2022, eenmaal in de twee weken plaats.

• De training vindt op de woensdagavond plaats en duurt 1 uur.

• De training is toegankelijk voor alle volwassen leden.

• De trainingskosten bedragen €40,- voor het hele speelseizoen. Deze kosten worden samen met de reguliere contributiekosten bij aanvang van het seizoen geïncasseerd.

Volgend seizoen meedoen met de recreantentraining? Inschrijven kan vanaf nu hier gedaan worden. Wees er snel bij want vol=vol!