Inschrijving Blackminton Toernooi 2019 geopend!

Heb jij altijd al eens in het donker de strijd aan willen gaan? Dat kan!

Zondag 26 mei organiseert Badmintonclub Vianen het Blackminton Toernooi 2019. Teams, bestaande uit twee personen, gaan de strijd aan in een met blacklight verlichte sportzaal. Het veld is afgezet met fluorescerende lijnen, evenals het net. Verder werken we met lichtgevende rackets, shuttles, hoedjes, brillen, schmink en nog veel meer!

We spelen zowel dubbel als mix wedstrijden. We dagen je uit om op zoek te gaan naar een duopartner die met jou deze strijd durft aan te gaan. Meld je voor 10 mei aan via de evenementenpagina, ga opzoek naar een passende outfit en wij garanderen je een ongekende badminton ervaring!