Startinformatie Clubkampioenschappen 23-24

Bijgewerkt op: 7 mrt.

De clubkampioenschappen gaan bijna beginnen! Hieronder vinden jullie de definitieve startinformatie.

Dagplanning

Alle wedstrijden worden gespeeld op zondag 10 maart 2024. De dag is verdeeld in twee rondes waarbij in de ochtend de dubbelwedstrijden gespeeld worden en in de middag de mixwedstrijden.

De dagplanning ziet er als volgt uit:

09:30 - 09:45 | Inloop dubbelspelers

09:45 - 10:00 | Introductie & speluitleg dubbelwedstrijden

10:00 - 12:15 | Dubbelwedstrijden

12:30 - 12:45 | Inloop mix spelers

12:45 - 13:00 | Introductie & speluitleg mixwedstrijden

13:00 - 16:30 | Mix wedstrijden

Wedstrijden en puntentelling

Wegens het aantal inschrijvingen worden de wedstrijden gespeeld met enkele afwijkende spelregels. Hoe de wedstrijden er exact uit gaan zien lichten we zondag bij binnenkomst verder toe.

Poule-indeling

De uitslagen van de wedstrijden worden digitaal bijgehouden. Gedurende het toernooi kun je via deze link op je telefoon zien tegen wie je moet spelen en hoe je er op dat moment voorstaat in de poule. Uiteraard is al deze informatie zondag ook in de zaal zelf beschikbaar.

Alvast zien tegen wie je moet spelen? De indeling is nu al te bekijken via deze link.

Heb je nog vragen? Mail dan naar info@badmintonclub-vianen.nl, of stuur een app naar 06-14257757.

Tot aanstaande zondag!

6 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Zaal gesloten | 24 april

Beste badmintonners, Hierbij willen wij jullie er graag op attenderen dat het niet mogelijk is om te badmintonnen op woensdag 24 april 2024. Op vrijdag 26 april 2024 (dag voor Koningsdag) is de zaal w

Zaal gesloten (Goede Vrijdag)

Beste badmintonners, Graag willen wij jullie erop attenderen dat de sporthal op vrijdag 29 maart 2024 (goede vrijdag) gesloten is en badmintonnen dus niet mogelijk is.

Trainingscursus Volwassenen

Afgelopen week is seizoen 2023-2024 begonnen. Misschien heb je zelfs al een shuttle geslagen! Hoewel je badminton niet verleert kan het voorkomen dat je na de vakantieperiode weer even moet nadenken a