Blacklight Toernooi 2022-2023

Bijgewerkt op: 11 mei 2023

Het geliefde blacklight toernooi komt er weer aan! Op zondag 11 juni 2023 gaat de derde editie van start!

Net als tijdens de eerdere edities gaan teams van twee personen de strijdt aan in een met blacklight verlichte sporthal. Met een minimumleeftijd van 6 jaar is het toernooi voor nagenoeg iedereen! Jeugd, volwassenen, beginners, gevorderden en zeker ook niet-BCV leden zijn van harte welkom!

Vanaf vandaag kun je jouw team inschrijven. Inschrijven is mogelijk tot zondag 26 mei 2023 23:59 uur. Wees er snel bij want vol=vol!

Extra kledingprijs

Jou team wil natuurlijk wel met de felbegeerde kledingprijs voor best verkleed team de deur uitlopen! Geen geschikte kleding in huis? Neem een kijkje in onze webshop voor de hipste accessoires! Bestel voor aanvang van het toernooi en je bestelling ligt voor je klaar bij de organisatie.

Zaal gesloten | 19-05-23

Wegens dag na Hemelvaart is de zaal gesloten op 19-05-2023 en kan er niet gebadmintond worden. Dit geldt voor zowel de jeugd als de volwassenen.

Zaal gesloten | Goede vrijdag

Op 07-04-2033 is de zaal gesloten wegens goede vrijdag. Spelen is zowel voor de jeugd als volwassenen niet mogelijk.