Startinformatie 2020-2021

Beste Badmintonners,

Na een abrupt einde van het vorige seizoen en lang wachten kunnen we onze sportkleding en rackets weer tevoorschijn halen! Hieronder vinden jullie de startinformatie voor seizoen 2020-2021. We willen jullie vragen om deze in verband met het Coronavirus goed door te nemen.

Vragen over het nieuwe seizoen of de getroffen Coronamaatregelen? Aarzel dan niet om contact op te nemen via info@badmintonclub-vianen.nl.

We hopen jullie snel en gezond weer te zien in de zaal!

Bestuur BadmintonClub Vianen

Startdata seizoen 2020-2021

De startdatums voor het nieuwe seizoen zijn als volgt:

• Dinsdag 01 september 2020

• Woensdag 02 september 2020

• Vrijdag 04 september 2020

Net als voorgaande jaren zijn de meest actuele speeldata, tijden en eventuele afwijkende dagen te vinden op onze kalender.

Evenementen

Ook dit jaar zit het seizoen weer vol met verschillende evenementen en gezellige speelavonden. Hoewel voor sommige evenementen nog geen datum of tijd beschikbaar is, is het al wel mogelijk om te kijken wat er dit seizoen allemaal op de planning staat.

De meest actuele informatie over onze evenementen is altijd te vinden op onze evenementpagina.

Coronamaatregelen

Ondanks dat we Helsdingen weer mogen betreden zijn er een aantal belangrijke maatregelen waar wij ons aan moeten houden om ervoor te zorgen dat wij dit in de toekomst kunnen blijven doen en dat iedereen op een gezellige maar vooral ook veilige manier kan sporten. Zo is het vanaf heden verplicht een speelplaats te reserveren en gelden er enkele restricties in de kleedkamers.

Om de opgestelde maatregelen zo overzichtelijk mogelijk te maken hebben wij een pagina aangemaakt waarop alle maatregelen staan weergegeven.

BadmintonClub Vianen krijgt alleen toegang tot sportcentrum Helsdingen zolang de genoemde maatregelen zorgvuldig worden opgevolgd. Wij vragen iedereen dan ook vriendelijk, maar dringend, om deze zo goed mogelijk op te volgen.

Vragen?

Heb je vragen over het nieuwe seizoen of over de Coronamaatregelen? Aarzel dan niet om contact op te nemen via info@badmintonclub-vianen.nl.

81 weergaven

Recente blogposts